Rejestracja

AKTUALNOŚCI


 
Polska Izba Przemysłu Targowego sponsorem strategicznym Meetings Week Poland 2017!
więcej  




Tegoroczna edycja Meetings Week Poland 2017 odbędzie się na uczelni Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie (Ursynów, stacja metro Stokłosy).

Program Meetings Week Poland 2017

20 marca
21 marca
22 marca
23 marca
 

23 marca 2017 (czwartek)

SKKP- Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji



Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce zaprasza na  XVII Europejską Akademię Organizatorów i Planistów Konferencji i  Kongresów, która tradycyjnie odbywa się w sezonie wiosennym, a tym razem postanowiliśmy włączyć ją w kalendarz Meetings Week Poland 2017. We czwartek 23 marca 2017 w obiekcie Szkoły Głównej Rekreacji i Turystyki będziemy dyskutować o aktualnych problemach i możliwościach rozwoju branży organizatorów konferencji. Akademia została zainicjowana w 1997 roku, pierwszym ekspertem był  Tom Giblin z Irlandii, współtwórca sukcesu branży konferencyjnej w tym kraju.  Wtedy wśród jego zaleceń znalazło się utworzenie  Convention Bureaus i wykorzystywanie Programu Ambasadorów Kongresów. Obecnie znajdujemy się na innym etapie rozwoju rynku przemysłu spotkań i  mamy już swoich polskich ekspertów turystyki biznesowej.

Podczas tegorocznej akademii oferujemy udział w warsztatach dwóch znakomitych ekspertów: prof. Magdaleny Kachniewskiej nt up sellingu i cross sellingu w usługach konferencyjnych oraz Dagmary Plata-Alf nt prezentacji i promocji konferencji w mediach społecznościowych. Warsztaty zostaną poprzedzone prelekcjami o zmianach w przepisach prawnych i finansowych dot. organizatorów konferencji, czy zasadach współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami. 

Przygotujcie się na duża dawkę wiedzy. Liczba miejsc na warsztaty ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Partnerzy:            
 
 

Program

 
  0900-0930 Rejestracja, poranna kawa  
  0930-0935 Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników  
  0935-0955 Ochrona własności intelektualnej przy organizacji eventu - Aleksandra Dalecka  
  0955-1015 Aktualne problemy w rozliczaniu VAT przy organizacji konferencji i kongresów - Krystian Łatka  
  1015-1030 Specyfika organizacji konferencji w obiektach wystawienniczo-targowych (prezentacja Partnera Strategicznego -Polskiej Izby Przemysłu Targowego)- Sara Lamik
  1030-1035 Prezentacja raportu "Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski - Poland Meetings Impact 2015" - Aneta Książek
  1035-1050 Rola Ambasadorów Kongresów w pozyskiwaniu międzynarodowych wydarzeń, jak wspólpracować ze stowarzyszeniami  - Anna Górska  
  1050-1120 Up selling  & cross selling w usługach konferencyjnych – prezentacja wprowadzająca – Michał Paracki
  1120-1140 Przerwa kawowa  
  1140-1210 Twoja konferencja w mediach społecznościowych – prezentacja wprowadzająca  - Dagmara Plata Alf
  1210-1340 Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Michal Paracki
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf
  1340-1430 Lunch
  1430-1600 Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Michał Paracki
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf
     
  Up selling i cross selling w usługach konferencyjnych – Magdalena Kachniewska
Ciekawa usługa, dobry produkt - to kluczowy czynnik zapewniający organizatorom konferencji  czy obiektom konferencyjnym zainteresowanie gości i w efekcie przychód. Jednak ze sprzedaży każdego produktu można wyciągnąć więcej zysku przy zastosowaniu odpowiednich metod sprzedaży. Szczególnie efektywne pod tym względem wydają się dwie techniki: up-selling i cross-selling, które umożliwiają maksymalizację zysku z jednej transakcji.
   
  Twoja konferencja w mediach społecznościowych  - Dagmara Plata Alf
Odkryj tajniki potencjału mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebook’a, a także LinkedIn'a jako jednego z najpopularniejszych, biznesowych portali społecznościowych. Prezentacja wprowadzająca i warsztat pozwoli Ci na samodzielne budowanie strategii obecności w wirtualnym świecie oraz na kreowanie skutecznych, społecznościowych kampanii reklamowych Twojej konferencji. Prezentacja jest dodatkowo wzbogacona o tematykę pozostałych portali społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem instagram'a, twitter’a i youtube. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane również możliwości platform monitoringu mediów społecznościowych pozwalających zarówno na monitoring wizerunku naszego eventu, jak również śledzenie zaangażowania potencjalnych uczestników.
   
 

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

Pobierz aplikację mobilną
     

lub zeskanuj kod QR
 
 

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

Partner Strategiczny

Sponsor złoty

Patronat honorowy

Partner Brązowy

Partner mutlimedialny

Partner scenografii

Dostawca mebli


Partnerzy

Syskonf     Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna  


Patroni medialni