Rejestracja

AKTUALNOŚCI


 
Polska Izba Przemysłu Targowego sponsorem strategicznym Meetings Week Poland 2017!
więcej  




Tegoroczna edycja Meetings Week Poland 2017 odbędzie się na uczelni Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie (Ursynów, stacja metro Stokłosy).

Sponsorzy

 

Partner Strategiczny

Polska Izba Przemysłu Targowego

www.polfair.pl

Polska Izba Przemysłu Targowego, powstała w 1993 roku, jest jedyną ogólnopolską organizacją zrzeszającą przedsiębiorców prowadzących  działalność gospodarczą w przemyśle targowym. Członkowie Polskiej Izby Przemysłu Targowego reprezentują:  organizatorów targów, operatorów obiektów targowo-konferencyjnych w Polsce, przedsiębiorstwa oferujące usługi w zakresie projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych oraz transportu i spedycji targowej, organizatorów wystąpień polskich firm w targach za granicą oraz przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce. Do Izby należą również firmy z branży reklamy i marketingu, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i firmy oferujące bazę noclegową.  
Misją Polskiej Izby Przemysłu Targowego jest:
  • służyć jako wszechstronna platforma współpracy wszystkich uczestników rynku targowego w Polsce,
  • tworzyć skuteczną płaszczyznę działań lobbingowych na rzecz polskiego przemysłu targowego,
  • promować udział w targach i wystawach jako skuteczny element strategii marketingowej i komunikacyjnej przedsiębiorstw,
  • działać na rzecz podniesienia standardów usług targowych oferowanych przez członków, w tym na rzecz wiarygodnych, transparentnych statystyk targowych,
  • oferować uczestnikom rynku targowego możliwości w zakresie edukacji targowej i biznesu,
  • działać na rzecz integracji członków i ich identyfikacji ze środowiskiem oraz wypracowania motywacji do wspólnego działania i takiej kultury współpracy, aby pomnażała i chroniła interesy gospodarcze członków Izby.
Polska Izba Przemysłu Targowego jest wieloletnim członkiem Krajowej Izby Gospodarczej oraz UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego. PIPT jest parterem CENTREX – Międzynarodowego  Związku Statystyk Targowych, zrzeszającego największych organizatorów targów z Europy Środkowowschodniej.

 
 

Partner

Syskonf

www.syskonf.pl

Syskonf to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Poprzez prosty w obsłudze panel administracyjny organizator może samodzielnie uruchomić formularz zgłoszeniowy on-line i zarządzać stroną internetową wydarzenia.
Platforma Syskonf.pl umożliwa m.in.:
  • rejestrację w wielu językach, przyjmowanie opłat w różnych walutach
  • różnicowanie cen i opcji dla poszczególnych kategorii uczestników
  • obsługę płatności (przelewem, płatności on-line) i monitorowanie wpłat
  • wystawianie faktur (proforma, VAT, VAT Marża, zbiorczych/grupowych)
  • uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów
  • wysyłkę selektywnego i spersonalizowanego mailingu
  • wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów
  • obsługę recepcji na miejscu, również z wykorzytaniem barcode'ów
  • prowadzenie kontroli dostępu do sal (również zbliżeniowej - RFID)
  • integrację z platformami aplikacji mobilnych

Dzięki automatyzacji zadań Syskonf istotnie usprawnia proces obsługi uczestników oraz minimalizuje ryzyko pomyłek. System został stworzony przez Netventure Sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
 

Partner

Polska Organizacja Turystyczna


www.pot.gov.pl
Polska Organizacja Turystyczna jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Naszym celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Nasze działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej prowadzimy, zarówno w kraju jak i zagranicą.

Jesteśmy agencją rządową wspierającą podmioty, które zajmują się turystyką.
Organizujemy stoiska narodowe, na największych krajowych i zagranicznych targach turystycznych, na których wystawcami są przedstawiciele branży i samorządów.

Polska Organizacja Turystyczna ma swoje przedstawicielstwa w 14 krajach świata (Austria, Belgia, chiny, Francja,  Hiszpania,  Holandia, Japonia,  Niemcy,  USA,  Rosja, Szwecja,  Wielka Brytania, Włochy, Ukraina). Dzięki znajomości specyfiki różnych krajów możemy planować nasze kampanie promocyjne, które uwzględniają charakter i potrzeby poszczególnych rynków.

Zapraszamy do Polski zagranicznych dziennikarzy i touroperatorów. Efektem takich podróży studyjnych są później liczne artykuły o Polsce a w ofertach touroperatorów propozycje przyjazdu do naszego kraju.

Współpracujemy z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Wspólnie podejmujemy działania mające na celu zwiększenie zainteresowania polskimi miastami, regionami, produktami turystycznymi wśród krajowych i zagranicznych turystów. Organizujemy liczne imprezy promocyjne, seminaria, szkolenia a także zajmujemy się drukiem wydawnictw promocyjnych o Polsce. Promują one turystykę aktywną, biznesową, uzdrowiskową, pokazują walory turystyczne miast i regionów, w tym zabytki UNESCO, a także inne ciekawostki, które mogą zainteresować potencjalnego turystę.

Zwiększenie konkurencyjności Polski na międzynarodowym rynku turystycznym jest związane z analizą trendów w światowej turystyce, dlatego współpracujemy z międzynarodowymi organizacjami zajmującymi się turystyką a wiedza o tendencjach na światowym rynku turystycznym pozwala nam wyznaczać priorytety w polskiej turystyce.

Od 2002 roku w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej działa  Poland Convention Bureau (PCB), które jest jednostką odpowiedzialną za promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji dla organizacji spotkań i wydarzeń biznesowych.
 

Partner

Ministerstwo Sportu i Turystyki


www.msport.gov.pl
 
 

Sponsor

ICE Kraków Congress Centre


www.icekrakow.pl

Centrum Kongresowe ICE Kraków to biznesowa i kulturalna wizytówka miasta. Zlokalizowane w samym sercu Krakowa, pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń – od międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz spotkań biznesowych, przez wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym. Kraków, dzięki otwarciu Centrum Kongresowego, posiada infrastrukturę, która w pełni pozwala cieszyć się z wizyty w stolicy Małopolski – prestiżowy obiekt, atmosfera miasta oraz niezwykle zróżnicowana oferta kulturalna, kulinarna i usługowo – handlowa. W ICE Kraków znajdują się cztery sale, które dzięki standardowi wykonania oraz zastosowanym technologiom pozwalają plasować go pośród najlepszych obiektów tego typu w Europie Środkowej. Sala Audytoryjna gotowa przyjąć 1915 gości, Sala Teatralna – z 600 miejscami, Sala Kameralna dla 300 osób oraz Zespól Sal Konferencyjnych o powierzchni 500 metrów kwadratowych oraz parking dla 335 pojazdów. Dodatkowo Centrum Kongresowe dysponuje trzypoziomowym przeszkolnym foyer, z którego rozpościera się widok na panoramę miasta i Zamek Królewski na Wawelu.

Centrum Kongresowe ICE Kraków to obiekt spełniający najwyższe standardy akustyczne. Rozwiązania technologiczne pozwalają plasować Salę Audytoryjną wśród najlepszych sal koncertowych w Polsce. Elementy architektury wnętrza są nie tylko atrakcyjne wizualnie, lecz przede wszystkim wpływają na komfort odbierania muzyki. Autorami rozwiązań z zakresu akustyki są światowej klasy specjaliści, z powodzeniem realizujący projekty najlepszych teatrów muzycznych świata.

Centrum Kongresowe ICE Kraków zostało wyróżnione międzynarodową nagrodą MEETINGS STAR AWARD 2015 za kompleksowe działania oraz znaczące osiągnięcia w dziedzinie przemysłu spotkań, marketingu miejsc oraz promocji wydarzeń w Europie Centralnej oraz Wschodniej. Centrum Kongresowe ICE Kraków otrzymało pierwsze miejsce w kategorii CONVENTION CENTRES.

Centra konferencyjne oraz hotele w konkursie MEETINGS STAR AWARD są oceniane są przez "hidden congress guest" – „tajemniczych uczestników kongresów”. To wąskie grono specjalistów posiadających minimum 15-letnie doświadczenie w branży spotkań i szeroką wiedzę w zakresie organizacji wydarzeń, których standardy wyznaczają międzynarodowe stowarzyszenia.
 

Sponsor

Royal Catering


www.royal-catering.pl  

Royal Catering powstał  z przekształcenia rodzinnej firmy Siekierka Catering. W 2005 r.  Trzech braci perfekcjonistów ze swego gastronomicznego zamiłowania postanowiło uczynić coś czym będą mogli podzielić się z ludźmi. Droga od pomysłu do realizacji była krótka
i tak najmłodszy z braci Bartosz został siłą witalną i kreatywną przedsięwzięcia, średni brat Artur Szefem Kuchni słynącym z dostarczania nadzwyczajnych doznań smakowych, natomiast najstarszy brat Marcin okazał się być nieprzecenioną jednostka jeśli chodzi o walory organizacyjne wydarzeń.
Misją Royal Catering jest tworzenie niepowtarzalnych, wyszukanych doznań smakowych i prezentowanie ich w misternie dopracowanych, wykwintnych aranżacjach.
Ponad to jako jedyna firma cateringowa w Polsce posiadamy własną wypożyczalnię sprzętu gastronomicznego, dzięki czemu jesteśmy też mocno konkurencyjni cenowo, gdyż nie obciążamy naszych klientów dodatkowo kosztem: zastawy porcelanowej, sztućców, stołów itp.
Zapewnienie sprzętu jest po naszej stornie, klient płaci wyłącznie za menu.

Nasza wypożyczalnia  Gastro Rental (www.gastrent.pl) zlokalizowana jest w centrum Warszawy,
a z jej usług korzystają cateringi, hotele i restauracje z całej Polski, a nawet z zagranicy.

Posiadamy także własną cukiernię CakeBoss.pl (www.cakeboss.pl), której motto brzmi:
„Jesteśmy po to, by osłodzić Ci życie!”.  Cukiernia została stworzona dla naszych wewnętrznych potrzeb, by mieć pewność, że oferowane przez nas na imprezach słodkości są przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników i zgodnie z najwyższymi  standardami.

Oferowane usługi cateringowe są na możliwie najwyższym poziomie. Royal Catering Warszawa to dawanie klientowi czegoś więcej niż niezwykłego cateringu z oprawą wizualną dopracowaną w każdym najmniejszym detalu – to sprawienie by klient czuł się wyjątkowo, by był honorowym gościem na organizowanym przez siebie wydarzeniu. Całość wytwornego kunsztu dopełnia dyskretny serwis kelnerski.

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

Pobierz aplikację mobilną
     

lub zeskanuj kod QR
 
 

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

Partner Strategiczny

Sponsor złoty

Patronat honorowy

Partner Brązowy

Partner mutlimedialny

Partner scenografii

Dostawca mebli


Partnerzy

Syskonf     Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna  


Patroni medialni