Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Aleksandra DaleckaKancelaria Radców Prawnych Marek Zdanowicz i Wspólnicy Spółka Komandytowa
Adwokat od 2004 r, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, szefowa Hospitality Department w Kancelarii Radców Prawnych Marek Zdanowicz i Wspólnicy Spółka Komandytowa. W swojej praktyce zajmuje się szczególnie przygotowywaniem i negocjowaniem umów. Kancelaria oprócz bieżącej obsługi prawnej dla przedsiębiorców, w tym przygotowywania i negocjowania umów, świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi prawnej przedsiębiorców, w tym podatkowej, procesowej, windykacyjnej. |
||
Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Anna GórskaBusiness Development Director EXPO XXI WarszawaICCA Central European Chapter Chairperson Doświadczony manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu organizacją, zespołami i dużymi imprezami, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w firmie Coca-Cola Beverages Polska i w Hotelu Holiday Inn Gdańsk. Od 2007 roku związana w Gdańską Organizacją Turystyczną i Gdańsk Convention Bureau, w której pełniła funkcję Prezesa Zarządu, odpowiadając za promocję miasta w kraju i za granicą. W tym czasie z sukcesem zrealizowała szereg projektów marketingowych, takich jak wprowadzenie i rozwój na rynku pomorskim innowacyjnej aplikacji GCBeVENT oraz zainicjowanie monitoringu ruchu turystyki biznesowej. Występowała także w charakterze pomysłodawcy i organizatora różnego rodzaju imprez i konferencji poświęconych promocji Gdańska. Za swoją działalność otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards, a w 2015 roku odznakę honorową nadaną przez ministra sportu i turystyki „Za zasługi dla turystyki”. Członek krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w których aktywnie udziela się wolontarystycznie. W latach 2010-2014r. wiceprezes ds. członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland. Od 2010r. pełni również funkcję, jako pierwsza w historii Polka, Przewodniczącej Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress and Convention Association). Członek kapituły krajowych i międzynarodowych konkursów, związanych z przemysłem spotkań m.in. ICCA Best Marketing Award, Eventex Awards, Osobowość Roku MICE Poland i Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Jest wykładowcą akademickim i Ambasadorem CONVENE. Wielokrotnie brała udział jako prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach. Jej pasje to nurkowanie, kino, podróże i gotowanie.
|
||
Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Sara LamikPolska Izba Przemysłu Targowego Absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z przemysłem spotkań związana od siedmiu lat. Od trzech lat pracuje w firmie „Targi w Krakowie” jako szefowa działu kongresów (PCO&DMC). Zajmuje się pozyskiwaniem i realizacją konferencji i kongresów - wydarzeń organizowanych w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków – uruchomionym w maju 2014 r. obiekcie należącym do Targów w Krakowie, ale także w innych lokalizacjach. Wcześniej przez blisko 10 lat w była związana zawodowo z Krakowskim Biurem Festiwalowym, przez ostatnie trzy jako Główny Specjalista ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków. Od 2013 roku aktywnie działa w Stowarzyszeniu MPI (Meeting Professionals International) - największym globalnym stowarzyszeniu skupiającym profesjonalnych organizatorów spotkań, konferencji i eventów na świecie. Od lipca 2015 jest Wiceprezesem ds. Edukacji MPI Poland Chapter. |
||
Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Krystian ŁatkaInstytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Prawnik, doradca podatkowy, wykładowca i konsultant podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy, specjalizujący się w podatku od towarów i usług oraz obsłudze sporów podatkowych. Ukończył z wyróżnieniem studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca na Studium dla Doradców i Ekspertów Podatkowych. Uczestnik wielu projektów szkoleniowych dla największych przedsiębiorstw działających na polskim rynku. Autor artykułów i współautor książek o tematyce podatkowej, w tym kolejnych wydań komentarza do ustawy o podatku od towarów i usług. Prowadzi szkolenia podatkowego od 7 lat (w ostatnich dwóch latach przeprowadził ponad 100 szkoleń). |
||
Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Michal ParackimOffice Trener biznesu, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji międzyludzkiej i międzykulturowej. Prowadzi własną firmę mOffice, zajmującą się outsourcingiem administracyjno-biurowym, jako trener współpracuje również z firmami szkoleniowymi Centrum Edukacji i Biznesu i TAMBIEN Tomasz Łysakowski. Posiada doświadczenie z zakresu bezpośrednich technik sprzedaży, obsługi klienta w administracji publicznej, organizacji spotkań motywacyjnych, konferencji i moderowania spotkań. Dodatkowym atutem trenera jest praktyczne doświadczenie w pracy z klientem w finansach (doradztwo finansowe) i administracji. Na co dzień poza prowadzeniem własnej firmy, zajmuje się realizują szkoleń otwartych i zamkniętych dla osób, które chcą budować swoje relacje biznesowe z klientem i zwiększać sprzedaż swoich produktów lub usług. Jest absolwentem stosunków międzynarodowych z zakresu komunikacji międzykulturowej, ukończył również podyplomowe studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim z zakresu Biznesu i Technologii Ekologicznej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w ING Usługi Finansowe (w zakresie doradztwa finansowego), Phinance S.A. i w Starostwie Powiatowym w Kartuzach (zakres: obsługa klienta). W swoim dorobku ma również współpracę medialną (praktyki dziennikarskie w TVP oraz Radiu Gdańsk).
|
||
Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji |
||
Dagmara Plata-AlfHotel Media Group Pasjonatka marketingu i zarządzania. Jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Doktorantka w obszarze zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego i absolwentka prestiżowych studiów MBA na University of Bedfordshire. Pełniła funkcję Dyrektora Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem sieci hoteli, Dyrektora Generalnego hotelu, a także realizowała szereg wykładów i prelekcji jako mówca eTravelForum, TravelCamp, Hotel & Tourism Trends, Profesjonalnych Warsztatów Biznes Hotel, a także Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania w branży turystycznej i hotelarskiej, w tym regularnie publikuje w magazynach Biznes Hotel oraz Biznes Restauracje & Catering. Obecnie zarządza firmą Hotel Media Group, która jest właścicielem, m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
|