|
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce zaprasza na XVII Europejską Akademię Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów, która tradycyjnie odbywa się w sezonie wiosennym, a tym razem postanowiliśmy włączyć ją w kalendarz Meetings Week Poland 2017. We czwartek 23 marca 2017 w obiekcie Szkoły Głównej Rekreacji i Turystyki będziemy dyskutować o aktualnych problemach i możliwościach rozwoju branży organizatorów konferencji. Akademia została zainicjowana w 1997 roku, pierwszym ekspertem był Tom Giblin z Irlandii, współtwórca sukcesu branży konferencyjnej w tym kraju. Wtedy wśród jego zaleceń znalazło się utworzenie Convention Bureaus i wykorzystywanie Programu Ambasadorów Kongresów. Obecnie znajdujemy się na innym etapie rozwoju rynku przemysłu spotkań i mamy już swoich polskich ekspertów turystyki biznesowej.
Podczas tegorocznej akademii oferujemy udział w warsztatach dwóch znakomitych ekspertów: prof. Magdaleny Kachniewskiej nt up sellingu i cross sellingu w usługach konferencyjnych oraz Dagmary Plata-Alf nt prezentacji i promocji konferencji w mediach społecznościowych. Warsztaty zostaną poprzedzone prelekcjami o zmianach w przepisach prawnych i finansowych dot. organizatorów konferencji, czy zasadach współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami.
Przygotujcie się na duża dawkę wiedzy. Liczba miejsc na warsztaty ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Partnerzy: 
|
|
|
Program
|
|
|
0900-0930 |
Rejestracja, poranna kawa |
|
|
0930-0935 |
Rozpoczęcie konferencji, powitanie uczestników |
|
|
0935-0955 |
Ochrona własności intelektualnej przy organizacji eventu - Aleksandra Dalecka |
|
|
0955-1015 |
Aktualne problemy w rozliczaniu VAT przy organizacji konferencji i kongresów - Krystian Łatka |
|
|
1015-1030 |
Specyfika organizacji konferencji w obiektach wystawienniczo-targowych (prezentacja Partnera Strategicznego -Polskiej Izby Przemysłu Targowego)- Sara Lamik |
|
1030-1035 |
Prezentacja raportu "Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski - Poland Meetings Impact 2015" - Aneta Książek |
|
1035-1050 |
Rola Ambasadorów Kongresów w pozyskiwaniu międzynarodowych wydarzeń, jak wspólpracować ze stowarzyszeniami - Anna Górska |
|
|
1050-1120 |
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – prezentacja wprowadzająca – Michał Paracki |
|
1120-1140 |
Przerwa kawowa |
|
|
1140-1210 |
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – prezentacja wprowadzająca - Dagmara Plata Alf |
|
1210-1340 |
Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Michal Paracki
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf |
|
1340-1430 |
Lunch |
|
1430-1600 |
Warsztaty
Up selling & cross selling w usługach konferencyjnych – Michał Paracki
Twoja konferencja w mediach społecznościowych – Dagmara Plata Alf |
|
|
|
|
Up selling i cross selling w usługach konferencyjnych – Magdalena Kachniewska
Ciekawa usługa, dobry produkt - to kluczowy czynnik zapewniający organizatorom konferencji czy obiektom konferencyjnym zainteresowanie gości i w efekcie przychód. Jednak ze sprzedaży każdego produktu można wyciągnąć więcej zysku przy zastosowaniu odpowiednich metod sprzedaży. Szczególnie efektywne pod tym względem wydają się dwie techniki: up-selling i cross-selling, które umożliwiają maksymalizację zysku z jednej transakcji. |
|
|
|
Twoja konferencja w mediach społecznościowych - Dagmara Plata Alf
Odkryj tajniki potencjału mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Facebook’a, a także LinkedIn'a jako jednego z najpopularniejszych, biznesowych portali społecznościowych. Prezentacja wprowadzająca i warsztat pozwoli Ci na samodzielne budowanie strategii obecności w wirtualnym świecie oraz na kreowanie skutecznych, społecznościowych kampanii reklamowych Twojej konferencji. Prezentacja jest dodatkowo wzbogacona o tematykę pozostałych portali społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem instagram'a, twitter’a i youtube. Podczas warsztatów zostaną zaprezentowane również możliwości platform monitoringu mediów społecznościowych pozwalających zarówno na monitoring wizerunku naszego eventu, jak również śledzenie zaangażowania potencjalnych uczestników.
|
|
|