Rejestracja

AKTUALNOŚCI


 
Polska Izba Przemysłu Targowego sponsorem strategicznym Meetings Week Poland 2017!
więcej  




Tegoroczna edycja Meetings Week Poland 2017 odbędzie się na uczelni Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie (Ursynów, stacja metro Stokłosy).

Program Meetings Week Poland 2017

20 marca
21 marca
22 marca
23 marca
 

20 marca 2017 (poniedziałek)

Konferencja Poland – Meetings Destination


Dokąd zmierza polski przemysł spotkań? Jaką rolę odegra w strategii rozwoju gospodarki? Czy będzie ważnym fundamentem regionalnych marek turystycznych?  Na te i wiele innych pytań będziemy szukać odpowiedzi podczas konferencji z cyklu Poland Meetings Destination, która 20 marca otworzy Meetings Week Poland. 

Podczas kilku paneli dyskusyjnych głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland Convention Bureau, lokalnych convention bureaus, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.  Tradycyjnie już, zajmiemy się także perspektywą wprowadzenia w Polsce przepisów o lokalnej opłacie turystycznej, które pozwalałyby, wzorem wielu miast Europy i USA, na pozyskiwanie znacznych środków z przeznaczeniem na lokalne produkty turystyczne.

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną również wyniki najnowszego raportu nt. przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce.
 


 Dokąd zmierza polski przemysł spotkań?

  9:25 - 9:50 Rejestracja uczestników, networking
(równolegle briefing dla mediów 9:15 - 9:50)
  9:55 - 10:00 Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination
Przywitanie gości. Krótkie omówienie programu
  10:00 - 10:40 Wystąpienia otwierające:
Dawid Lasek
, podsekretarz stanu, Ministerstwo Sportu i Turystyki
Rola przemysłu spotkań w koncepcji Domu Polskich Turystycznych Marek Terytorialnych
Marek Olszewski, prezes, Polska Organizacja Turystyczna
Strategia marketingu polskiego przemysłu spotkań na rynkach zagranicznych 
Przemysław Trawa, prezes, Polska Izba Przemysłu Targowego
Ireneusz Węgłowski, wiceprezes, Orbis S.A.
Znaczenie MICE dla branży hotelarskiej w Polsce

W ramach tej części programu przewidywane jest także wręczenie certyfikatów i rekomendacji Polskiej Organizacji Turystycznej
  10:45 - 12:00 Polski przemysł spotkań a gospodarka kraju: jaki udział dziś, jaki w perspektywie 5 - 10 lat?
  10:50 - 11:05 Prezentacja
Premiera raportu "Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski - Poland Meetings Impact 2015"
Polska jest ósmym krajem na świecie, w którym zbadano udział przemysłu spotkań w produkcie krajowym brutto i faktyczny wpływ tej branży na gospodarkę. Pierwsza publiczna prezentacja wyników niedawno zakończonych badań, opartych na danych z 2015 roku. 

Raport prezentują: 
Dr Krzysztof Celuch, kierownik, Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej,
Prof. Ewa Dziedzic, kierownik, Katedra Turystyki, Szkoła Główna Handlowa,
Agnieszka Faracik-Lesniak, prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland.
  11:10 - 12:00 Dyskusja panelowa nr 1
Sektor spotkań może efektywniej stymulować rozwój gospodarki. Pod jakimi jednak warunkami? Jakie cele powinniśmy sobie postawić w perspektywie 5 - 10 lat? Jak finansować rozwój krajowego lokalnego produktu turystycznego?

Uczestnicy:
Prof. Jadwiga Berbeka, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
Dr Krzysztof Celuch, kierownik, Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej,
Magdalena Kondas, redaktor naczelna, MeetingPlanner.pl,
Dawid Lasek, podsekretarz stanu, Ministerstwo Sportu i Turystyki,
Kamil Szymański, prezes, Centrum Wystawienniczo - Kongresowe Województwa Podkarpackiego G2A Arena.

Moderator:
Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination
  12:05 - 12:30 Przerwa na kawę i networking
  12:35 - 13:50 Miejsce przemysłu spotkań w gospodarce miast
Estońskie doświadczenia i plany. Czy centra konferencyjne to tylko miejsca spotkań? Czy duże miasto może pozwolić sobie na lekceważenie przemysłu spotkań? Inwestycje w infrastrukturę a środki na promocję. Kiedy i jakie centrum kongresowo - konferencyjne w Warszawie?

Wystąpienie Gościa konferencji:

Kadri Karu, Managing Director, Estonian Convention Bureau

Dyskusja panelowa nr 2
Uczestnicy:

Żaneta Berus, ekspert rynku spotkań
Kadri Karu, Managing Director, Estonian Convention Bureau
Beata Maly-Kaczanowska, wiceprezes zarządu, EXPO Mazury S.A.
Mark Krawczyński, Rotary International 
Magdalena Piasecka, wiceprezydent Wrocławia

Moderator: 
Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination

W ramach tej części programu: 
Radosław Dudziński, dyrektor, Lubelskie Centrum Konferencyjne, przedstawi nowe informacje nt. współpracy LCK, ICE Kraków oraz Centrum Nauki Kopernik
  13:55 - 14:35 Lunch, networking
  14:40 - 15:50 Lokalne i regionalne Convention Bureaux: rola, standardy, wyzwania

Wystąpienie Gościa konferencji:
Angeles Moreno Vallejo, CED, MD The Creative dots, President MPI Spain Chapter
Rola współpracy Destination Management Company i Convention Bureau

Dyskusja panelowa nr 3

Uczestnicy: 
Mateusz Czerwiński, dyrektor, Warsaw Convention Bureau,
Jan Mazurczak, prezes, Poznań Convention Bureau,
Małgorzata Przygórska-Skowron, Kraków Convention Bureau,
Angeles Moreno Vallejo, CED, MD The Creative dots, President MPI Spain Chapter
Łukasz Wysocki, prezes, Gdańsk Convention Bureau.

Moderator: dr Krzysztof Celuch, kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej
  15:50 - 16:00 Zamknięcie konferencji

Organizatorzy zastrzegają możliwość zmian w programie konferencji.

ORGANIZATORZY

 
 
 więcej o organizatorach

Pobierz aplikację mobilną
     

lub zeskanuj kod QR
 
 

MEETINGS WEEK POLAND 2016

Pobierz podsumowanie

Partner Strategiczny

Sponsor złoty

Patronat honorowy

Partner Brązowy

Partner mutlimedialny

Partner scenografii

Dostawca mebli


Partnerzy

Syskonf     Poland Convention BureauPolska Organizacja Turystyczna  


Patroni medialni